pondělí 16. března 2015

Co jsem si přinesla z knihovny #1

Ahoj,
toto bude rubrika, kterou budu psát vždy pár dnů po mé návštěvě knihovny. Ukáži vám, co jsem si vypůjčila, pofotím anotace, obálky knih a pokusím se narychlo vypíchnout nějaké zajímavosti. A pokud jsem začla některou z knih již číst, tak připíši i na jaké jsem straně, a jak se mi kniha zatím jeví. Snad se vám to v mém podání bude líbit! :)




Tunel do věčnosti - výběr světových autorů sci-fi
Mega spontánní výběr. Kniha má opravdu krásnou obálku. Anotaci jsem v knihovne nečetla, ani nevím proč. Zato jsem si všimla seznamu autorů, kteří v této knize mají nějakou povídku. Zaujal mě především Ray Bradbury, o kterém nám vyprávěla učitelka v literatuře o jeho zmechanizovaném světě. Přečetla jsem zatím 5 stran, právě jeho povídky a zatím mě to tedy vůbec nebaví, uvidíme, jak se dál poperu s touto knihou.
Kniha má 186 stran. Měkkou vazbu.






Růžový hotel - Anna Stothardová
Také jsem si ji vůbec nechtěla přečíst, tuto knihu ani neznám. Už podle obálky vypadá dosti staře. Každopádně jsem na 119. straně a pro mě je to zatím naprostá blbost. V knize se mluví sprostě, všichni se tam opíjejí atd. takže zatím čtu jen z donucení a jestli na ni nezměním názor, mám v plánu ji v půlce přestat číst.. Anotace je úplně na nic, četla jsem ji v knihovně, ale vůbec mi neřekla, co od knihy čekat. Což je podle mě úděl anotace. Do cca 20. strany jsem četla příběh, o kterém jsem nic nevěděla a až pak se to celé objasnilo, kdo je hlavní hrdinka a co dělala v růžovém hotelu.
Počet stran: 311
Vazba: Tvrdá





Rezistence - Veronica Roth
Původně jsem si ji chtěla koupit, ale když jsem ji viděla v knihovně a byla tam jediná z celé řady, tak jsem si ji vypůjčila s tím, že jestli mě po 50 stranách bude bavit, tak si ji půjdu koupit a dočtu tu svou. Druhé díly knih jsou obecně považovány za špatné, takže jsem na ni zvědavá. Přečetla jsem zatím jen 2 strany a úplně plynule to navazuje na Divergence. Jako kdybych jen otočila list.
Počet stran: 351
Vazba: Tvrdá





Jak to tak vidím, tak tato návštěva knihovny byla hodně slabá. Uvidíme, no. Sci-fi vypadá, že ho vzdám a pokud dočtu Růžový hotel - což by se musel stát snad zázrak - tak na něj bude určitě recenze. A Rezistence.....zatím nemám slov!

Doufám, že se Vám tato rubrika bude líbit a budu se těšit u dalšího článku. :)

Do komentářů mi dejte vědět, co jste si naposledy v knihovně půjčili vy.
Karol

4 komentáře:

  1. Rezistence je moje nejoblíbenější kniha z trilogie. Právě ji čtu před premiérou filmu znovu a moc se mi líbí i napodruhé... Snad bude i Tobě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi snad první od které toto slyším! :)) Tak já se do ní teda musím vrhnout naplno jestli existuje někdo komu se líbí nejvíc, tak je tady velká šance, že si mi třeba bude líbit také. Díky moc za komentář. :)

      Vymazat
  2. Rezistenci jsem si také tento měsíc pořídila a už se nemůžu dočkat, až se pustím do její četby :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat