čtvrtek 26. února 2015

Wishlist

Ahoj,
dneska jsem si pro Vás připravila wishlist knih, které bych si v průběhu března pořídit nebo vypůjčit. Na wishlistu mám momentálně 13 knih, ale pro březen se snad spokojím se čtyřmi.

1. Rezistence - Veronica Roth

Když toto píši jsem lehce za polovinou Divergence,
ale už teď vím, že další díl hrozně chci! Když toto
čtete mám Divergence určitě dočtenou, tak snad na
ni ještě nezměním názor. První půlku Divergence
jsem zhltla za cca 10 hodin - v kuse.. :D Takže
toto snad mluví za vše.

Obálka: Divergence má obálku sice hezčí, protože
bahní zeleň se mi moc nelíbí, ale strom to napravil,
takže je obálka vcelku pěkná.

Proč si ji chci přečíst? Příběh Tris je poutavý a strhující chci vědět, jak to dopadne - bude dál - a co to znamená být Divergentní. I když nevím jestli to bude celé vysvětleno už v tomto díle, ale to je jedno.

Počet stran: 351 stran

Kolik stojí? 349 Kč - nevím proč, ale ze všech 4 dílů je nejdražší..
_________________________________________________________________________________


2. Inkoustové srdce - Cornelia Funkeová

Asi před rokem a půl jsem si koupila knihu s názvem Inkoustová krev. Nezačala jsem ji číst a po roce jsem čistou náhodou zjistila, že mi doma leží druhý díl trilogie. Chtěla bych si proto pořídit 1. díl, ať knihu konečně přečtu.


Obálka: Určitě je nápaditá, ale přesto v ní nevidím nic převratného. Připomíná mi spíše starší knihy.


Proč si ji chci přečíst? Asi jen tak, ať mi doma zbytečně neleží druhý díl. Bylo by vtipné, kdyby mě první díl nebavil a druhý bych už pak nezačala ani číst, ale za tu zkoušku to stojí. PS: Když jsem teď hledala obálku, tak jsem si všimla i fotek z filmu a vypadá to tedy hodně dobře - a jsou tam jednorožci!! ♥ :D


Počet stran: 394

Kolik stojí? 29 Kč - haha



_________________________________________________________________________________


Obálka se leskne, ale lesklou jsem ji na internetu
kromě pidi midi velikosti nenašla.

3. Dívka, 15, milá, ale praštěná

Je mi 15, takže přichází čas na další knihu z mých oblíbených sérií. Tento díl vypadá, že bude
celkem i zábavný, takže se na něj těším!

Obálka: Leskne se jako blázen! Nesnáším lesklé
věci, ale tady se mi to k ,,patnáctce" přesně hodí.
A ten popis v tom tričku mě také velmi pobavil..

Proč si ji chci přečíst? Je to taková má tradice,
že si vždycky přečtu knihu podle mého věku.
Chápete, že? :D

Počet stran: 196 stran

Kolik stojí? 199 Kč, ale asi si ji vypůjčím v knihovně.







_________________________________________________________________________________

4. Seznam přání

Jistě znáte knihy o Artemisi Folowlovi. Stejný autor se však pokusil i o něco jiného. Knize dám šanci - 211 stran mě nezabije, takže je to taková loterie, protože o ní nevím vůbec nic, nečetla jsem ani recenze. Chtěla bych si přečíst nějakou knihu, která není aktuální. PS: rok vydání 20006...


Obálka: Asi typická k roku 2006. Mě se tedy moc nelíbí.


Proč si ji chci přečíst? Zajímá mě zda mi sedne styl psaní autora a pokud ano možná se pustím i do Artemise Folowa. Takže je to takový kniha předskokanka.


Počet stran: 211


Kolik stojí? 39 Kč, ale nevím jestli mě bude bavit, tak nechci, ať mi pak leží doma, takže si ji radši půjčím v knihovně.



_________________________________________________________________________________

A co máte na wishlistu pro březen vy?

Karol


2 komentáře: