pátek 8. května 2015

Co jsem si přinesla z knihovny #3

Ahoj,
jelikož jsem byla ve čtvrtek objednaná k doktorce a knihovna je odtamtud kousíček a ještě k tomu jsem opravdu nutně potřebovala jednu knihu, tak jsem tam skočila. Ať to nevypadá blbě, že mám doma ještě 3 knihy a jdu pro další, tak jsem vrátila tu s názvem Podezřelý šprt, kterou jsem dočetla. Je to tak pro 10 leté děti, takže recenzi neplánuji, ale pokud by jste chtěli..?






Kořist - Andrew Fukuda
Kniha, pro kterou jsem ultra nutně potřebovala dojít je druhý díl knihy Hon, jmenuje Kořist. Takže očekávejte recenze a myslím, že předešlá slova jsou největší spoiler..
Hon jsem dočetla ve čtvrtek ve škole a hned o 3 hodiny potom jsem už měla 2. díl. A to mě ani nenapadlo, že by kniha mohla být půjčená, ale vyšlo to! :)




(Ne)obyčejný kluk - R.J. Palacio
Pak jsem ještě prošla regál s Perlorodkami. Štítek perlorodka mají u nás ty nejlepší knihy, většinou bestsellery a vítězové žebříčků.
Našla jsem tam knihu (Ne)obyčejný kluk. Chtěla jsem si ji přečíst více, než rok, ale dostala jsem se k ní až teď.




Na obě dvě knížky se moc těším, ale momentálně jsem v závěru knihy Jablečný koláč naděje, takže ještě nějaký ten den budou muset počkat...

Znáte některou z těchto knih?
Karol

8 komentářů:

  1. Neznám ani jednu, už si zase musím skočit do knihovny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Hon poznám :D A ako čítam, prvý diel ťa musel baviť :) A (Ne)obyčejný kluk mi je známy. Tak som zvedavá na tvoje recenzie a hlavne na Jablečný koláč naděje, pretože ten je teraz dosť populárny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...vlastne Kořist...som si pomýlila :D

      Vymazat
    2. To vím, protože jsem četla tvoje recenze. :)To joo!! :D
      :)) Taky jsem si toho všimla - recenze bude brzy.. :)

      Vymazat
  3. Krásné úlovky a obě ve skvělém stavu... závidím :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Naše knihovna je skvělá - máme tam knihy v super stavu a to nejhorší, co jsem v nich našla byla čokoláda a pak nějaké ťapance špíny. Ale obálky jsou úplně v dokonalém stavu! ♥

      Vymazat
  4. Moc pěkné úlovky :) Jsem zvědavá, jak se ti budou líbit :)

    OdpovědětVymazat