pondělí 22. června 2015

UNBOXING #2

Ahoj,
můžete mi někdo říct, kde je ten měsíc, co jsem nepsala články? Přijde mi to jako týden, maximálně. Každopádně žiju a s blogem rozhodně nekončím! Omlouvám se za mou menší pauzu, ale momentálně se mi trochu změnil život a zasáhlo do něj několik událostí...
Snad vám má pauza nijak extrémně nevadila a odteď budou zase články vycházet pravidelně :)

Dnes pro vás mám unboxing z e-shopu - albatrosmedia.cz. Objednávala jsem zde již po druhé a byla jsem opět velmi spokojená. :)

Cíl byl utratit 300 Kč - proč, vám vysvětlím na konci. :) Opět jsem použila stejný kupón jako minule, kdy dostanete slevu 30% a dopravu zdarma. A ještě k tomu nyní probíhá sleva 25% na CooBoo knihy.


1. Seznam přání - Eoin 
Začneme zlehka a to knihou, o které jsem již psala ve wishlistu. Chtěla jsem si ji jen vypůjčit v knihovně, kde ji ale pořád neměli a na albatrosmedia byla za 67 Kč. Po použití kupónu stála nějakých 55 Kč.



2. Chvíle před konec - Lauren Oliverová
Toto je hlavní kniha, kterou jsem si objednávala. Hrooozně se na ni těším. Upřímně je ještě širší, než jsem čekala, takže je to taková počáteční bichle. A to jen proto, že jsem si spletla počet stran s jinou knihou :D. Takže místo 384 jsem si myslela, že má cca 250.. Ale to je vlastně jedno. :)
Stála 262 Kč, po slevě 244 Kč.



3. Periodická soustava prvků
Jelikož mi do 300 Kč chybělo jen několik korun, přihodila jsem něco levného, ale zároveň jsem chtěla něco, co i využiji. Našla jsem Periodickou soustavu prvků za 16 Kč, po slevě byla za 12 Kč. 



A teď důvod, proč jsem objednávala za cca 300 Kč - právě na albatrosu probíhá dárkomat. Při nákupu nad 300 Kč si můžete vybrat knihu zdarma. No neberte to! 

A jelikož kniha přijde zvlášť a nejspíš až za dlouho, tak vám ji ukáži v jiném unboxingu. :)

Znáte některou z těchto knih?

Kája

Žádné komentáře:

Okomentovat