pátek 3. července 2015

UNBOXING #3

Ahoj,
v pátek jsme měli jako deváťaci poslední zvonění, takže jsem snad celá popsaná, ale bylo to super. :) Po příchodu domů mě na stole čekal dárek. Přišla mi kniha z dárkomatu od Albatrosu. A nyní se můžete podívat na unboxing. (já jsem totiž přišla a kniha ležela na stoje vybalená, protože taťka nevěděl, co přišlo :D)



Kniha byla zabalená ve větší papírové obálce.



Uvnitř byl ještě krátký dopis, který si můžete přečíst:



Ke knize jsem ještě dostala záložku od CooBoo s upoutávkou na knihu šepotání. Záložka je opravdu moc pěkná!
A konečně kniha....



Snad ji všichni poznáte!


A je to Past, kterou napsal Andrew Fukuda. Je to třetí díl a navazuje na Hon a Kořist. Tento díl je také poslední a moc se těším, jak to celé dopadne!!! :)



Využili jste dárkomat?

Karol

2 komentáře:

  1. Ach, tá záložka :3 Po tichu si prajem, aby som ju dostal ku knihe Šepotání,ktorá mi príde o niekoľko dní... :DD :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá dobře, když nechám z knihy koukat jen její oči!! :3 Snad ji dostaneš!!! :))

      Vymazat