pondělí 28. září 2015

Co jsem si přinesla z knihovny #7

Ahoj,
hrozně se omlouvám, že jsem delší dobu nepsala, ale jsem nově na střední škole a zatím si tam teprve zvykám. A mám tím pádem problém zahrnout do svého každodenního rozvrhu i blog. Pokusím se si dnes předepsat spoustu článků, ať jsem zase aktivní. :)

Dneska doženu svůj pomyslný rest toho, co jsem si přinesla z knihovny a to proto, že tyto knihy jsou již i vrácené. No a recenze? - ty už vůbec nestíhám psát. :(



Půjčila jsem si opět 3 knihy. :D

Škola černé magie
Autor: Anthony Horowitz
Mám pocit, že je to celkem novinka. Takže jsem si ji chtěla přečíst. Recenze určitě bude, snad brzy. Je to o škole, kde se učí černá magie a pak tam jsou občas takové drastické scény, no uvidíte v recenzi.

Počet stran: 215


Kniha města Ember -  1. Město
Autor/ka: Jeanne DuPrau
Poté mě zaujala další kniha, což byl však druhý díl. Měli tam, ale i tento první, tak jsem si jej vypůjčila. Je to opravdu zajímavě psané i příběh je zajímavý..



Počet stran: 236



Eden
Autorka: Helen Douglas
Tadááá, kniha, na kterou jsem se několikrát dívala, ale nikdy jsem si ji nepůjčila. Až teď. Můj miláček, je již zpátky v knihovně a já si ji určitě pořídím i domů.

- já jsem to trochu nedomyslela s foceném této knihu, protože jsem si říkala, že recenzi napíšu, až si ji sama pořídím a zapomněla jsem, že budu fotku potřebovat i do tohoto článku, tak alespoň jedna z internetu..



Počet stran: 254

_________________________________________________________________________________

Četli jste některou z těchto knih?
Karol

Žádné komentáře:

Okomentovat