pondělí 24. srpna 2015

Back to school Read-a-thon

Ahoj,
prázdniny se nám téměř uchýlily ke konci. A já po nich nastoupím do prvního ročníku střední školy. Jednak se hrozně těším, protože znám už pár lidí ze třídy a jednak hrozně bojím, protože ta škola je gigantická. Každopádně jsem se rozhodla zapojit do jednoho read-a-thonu, který začal již dnes, ale já jsem se o něm dozvěděla až teď. Od rána jsem však četla, takže už mám slušný start. :) Read-a-thon jsem našla zde.




Co chci přečíst?

Dočíst:
Škola černé magie ( zbývá 99 stran )


Přečíst:
Kniha města Ember 1 - Město ( 236 stran )


?
Chvíle před koncem ( 375 stran ) 

Nevím jestli ji chci jen rozečíst nebo přečíst, proto ten otazník. Každopádně ji mám doma již docela dlouho a nějak se mi do ní pořád nechce... Ale zase vím, že jakmile ji dočtu, tak si budu říkat, proč jsem si ji nepřečetla dřív, ale to je jedno.





A dál knihy vybrané nemám. Půjdu se podívat k babičce, kde si určitě něco vyberu, ale zatím nevím co. Určitě se to dozvíte ve shrnutí tohoto Read-a-thonu.



Také je pro mě tento týden nejnabitější z celých prázdniny, protože vždycky od 13:00 jsme cca do 19:00 (někdy jsme doma dřív) pryč. Jeden den v Polsku, jeden na Slovensku, jeden den v jedné mini vesničce v Polsku a jeden u taťkového kamaráda. Takže mám čas většinou jen dopoledne, ale to mi stačí. :)

Zapojíte se taky?
Karol

Žádné komentáře:

Okomentovat