čtvrtek 23. dubna 2015

Co jsem si přinesla z knihovny #2

Ahoj,
předevčírem mi vypršela výpůjční doba knih z knihovny, takže jsem se stavila knihy vrátit a samozřejmě si přinesla nové. Z těchto úlovků jsem opravdu nadšená a přitom jsem při vybírání nestrávila v knihovně víc než 10 minut! (protože jsem tam byla s taťkou a ten už chtěl jít...).




Podezřelý šprt - Horror school - Charles Gilman
Tuto knihu jsem viděla v knihkupectví a moc mě zaujala měnící se obálka. O obsahu jsem nevěděla vůbec nic, ale když si knihu nekupuji a defakto mě to nic nestojí, tak proč proč si ji nepůjčit, že? Ukořistila jsem ji na pultu s novinkami, takže jsem první (maximálně druhá), co tuto knihu čte, což naprosto miluji jelikož nemusím pozorovat díla ostatních v knihách - blee!! V knize je napsáno, že je vhodná pro čtenáře od 11 let, takže chybička se vloudila, ale já mám vždycky radost, když přečtu nějakou knihu a tato vypadá na velmi krátkodobou záležitost... :D
Počet stran: 122
Jsem na: 38. straně



Hon - Andrew Fukida
Tuto knihu jsem viděla na něčím blogu a celkem se mi zalíbila. Když jsem ji viděla v knihovně hned jsem ji brala, už kvůli toho označení young adult, které miluju!! :D

Počet stran: 296




Jablečný koláč naděje - Sarah Moore Fitzgeraldová
A to nejlepší nakonec!! Když jsem knihu viděla bez váhání jsem si ji vzala, protože jsem o ní četla na něčím blogu a zalíbila se mi. Má krásnou obálku a vtipné pojmenování kapitol. Již jsem ji začala číst a zatím se mi líbí.

Počet stran: 188
Jsem na: 28. straně




Četli jste některou z těchto knih? Také občas sáhnete po příliš dětské knize? :D
Karol

6 komentářů:

  1. Jablečný koláč chcem tiež prečítať, ale v našej knižnici nie je, takže asi jedine v nejakom pdfku stiahnuť :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ho přečti!! To je blbé no.. :(
      Já jsem hrozně ráda za naše aktivní knihovnice, co koupí snad každou knížku co vyjde, někdy jsou to sice úplně blbosti, ale to ony neví, takže je mám hrozně ráda! :))

      Vymazat
  2. O tej prvej knihe som ešte nepočula, no je zaujímavé, že sa tá obálka mení :D Hon, teda u nás Lov, som čítala, aj robila recenziu, ale nepáčila sa mi k vôli tým akože "upírom" a aj iným faktom. No viem, že niektorý si ju veľmi chvália. A Jablečný koláč naděje je teraz dosť často spomínaný na blogoch, ale fakt neviem o čom to je a recenzie naň som ešte nečítala...tak som teda zvedavá na tvoju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To určitě! :)
      Já právě, že upíry nesnáším, ale ti ,,upíři", co tam jsou nejsou vlastně úplně upíři, tak jsem se rozhodla, že si ji přečtu.. :D
      Taky jsem si všimla. Recenze bude na 1000%!!! :))

      Vymazat
    2. No veď...aj ja nemám rada upírov, tak som bola zvedavá, že čo autor vymyslel. Ale podľa mňa tie jeho čudesné tvory sú veľmi zvláštne a pri čítaní som len krútila hlavou nad tým, že čo to vlastne čítam a čo to vymyslel :D Však uvidíš, keď budeš čítať, možno sa ti budú páčiť, ale u mňa sympatie teda nemajú. A na recenzie sa teším :)

      Vymazat
    3. :DDD Takhle to zní hodně vtipně, tak to jsem teda hooodně zvědavá!!! :D
      Děkuji! :)

      Vymazat