pátek 3. dubna 2015

UNBOXING #1

Ahoj,
dneska jsem naprosto nadšená, protože mi před několika dny přišla kniha, kterou jsem si objednala na jednom e-shopu. Je to první kniha, kterou jsem si objednala přes internet, takže jsem na ni zvědavá, hlavně v jakém stavu mi přijde.

Knihu jsem objednala z e-shopu Albatrosmedia. Na jiných e-shopech má stát 249 Kč a tam ji mají za 199 Kč. Ten nejhlavnější důvod, proč jsem si ji objednala je pak kromě toho, že jsem si knihu opravdu moc chtěla přečíst ten, že jsem si na internetu našla slevový kód. Díky němu jsem měla slevu dalších 30%, takže mě kniha stála 174 Kč a hlavně poštovné zdarma, takže jsem ji dala dala do košíku a potvrdila objednávku.

Objednala jsem si ji 24. a 25. mi již psali, z pošty, že mi přijde v tolik a v tolik, ale nepřišla a na sledování zásilky psali, že bych problém na straně pošty. Takže přišla 26. A konečně se jdeme podívat na unboxing!



Po rozstřižení černé pásky a odlepení izolepy jsem odstranila nejméně 3 vrstvy balicího papíru.
Poté jsem měla knihu omotanou přibližně 6-ti vrstvami kartónu.





A pak už jsem jen točila a točila. A vykoukla na mě??!!! Faktura, to jste nečekali, co? :D
A pod ní již byla samotná kniha. 
Líbí se mi, když se v unboxingu fotí kniha zezadu jako nápověda, ale tady 99% z vás již bude vědět, co je to za knihu, ale nevadí, snad to vyjde příště. :)







Selekce od Kiery Cass!!!


Kniha mi přišla v překrásném stavu, takže mě objednávaní na internetu chytlo a rozhodně to není má poslední objednávka z internetového knihkupectví. :)

PS: Již mám zpátky kabel na přenos fotek do počítače!!! ♥ Jsem z toho nadšená. Mezitím jsem si naplánovala články, že by do přijímacích zkoušek měly vycházet ob den, tak snad to půjde dobře. :) Takže vás konečně zahltím články.. :D

Do komentářů mi napište zda tuto knihu také vlastníte a jak se vám líbí její obálka.

Karol

2 komentáře:

  1. Tak to si kúpila fakt že za dobrú cenu a k tomu poštovné zadarmo...to je šťastie! :) Ja mám najradšej internetové kníhkupectvo Preskoly.sk a Literama :)
    Knihu poznám z iných blogov a obálka je veľmi pekná, ale vôbec ma neláka čítať ju. No rada si prečítam tvoju recenziu na ňu a veľmi sa teším na tvoje články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, že jsem měla štěstí na takový kód! :)
      Určitě se na ně podívám. :)
      Děkuji moc, momentálně mě přijímačky tak moc zaneprázdňují, že jsem ji ještě ani neotevřela - stydím se.. :( Ale po přijímačkách tu bude hned, jak jen ji dočtu! :))

      Vymazat