sobota 25. dubna 2015

Milý dárek #1: Rozhodne se?

Ahoj,
již několik dní mi v poličce leží dárek, co mi poslala kamarádka. A jelikož jsem si až teď vzpomněla, že jsem Vám knihu ještě neukazovala, tak je tady! S Kačkou jsme se domluvily na swapu, ve kterém byla převážně kosmetika, jako bonus mi přidala knihu, která je již několikrát čtená. Mě to však nevadí, protože písmena vidět jsou a to je nejdůležitější. :)

Je to kniha od její nejoblíbenější autorky Meg Cabotové s názvem Mezi láskou a smrtí.


Kniha bez přebalu je celá černá s šedými nápisy.


Nápisy na knize jsou vystouplé a zlaté.


Anotace:


Na knihu jsem velmi zvědavá, protože od této autorky znám jen knihu Holčičí pravidla (kterou jsem nečetla). Ale jestli je to něčí nejoblíbenější autorka, tak to již o něčem svědčí a snad se mi bude líbit, tak jako Kačce!




Znáte tuto knihu? Nebo jste alespoň četli nějakou knihu od M. Cabotové?


Karol



2 komentáře:

  1. Poznám ju, pretože ju dosť blogerov čítalo a aj recenzovalo, no mňa veľmi neláka. Od Cabotovej som čítala v detstve Denník princeznej a nebavil ma. Možno by som dnes zmenila názor na ňu...uvidím. Ale som zvedavá na recenziu, ak ju budeš na túto knihu písať ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Recenze na knihu jistě bude, ale momentálně ji číst moc nechci.. Takže si asi počkáš, ale jednou určitě bude! :D

      Vymazat