pondělí 27. dubna 2015

Milý dárek #2: Budu kreativní!

Ahoj,
po minulém článku následuje ještě jeden stejného typu a to z toho důvodu, že jsem dostala další knihu opět díky swapu. Tentokrát jsem swapovala s Eliškou a domluvily jsme se na tom, že mi pošle knihu a kosmetiku. Navíc jsem jí poslala mini seznam knih, které bych nejvíce chtěla.

Na 1. místě byl destrukční deník, který mi i Eliška poslala!!!



Jsem za něj tááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááákle moc ráda!!!



Přála jsem si ho již hodně dlouho a do teď jsem se jen kochala obrázky z internetu, takže jsem měla dostatečně velkou inspiraci, ale snažím se však vše pojmout originálně. :)

Znamená to, že rozjíždím novou sérii a to sérii s názvem - Destrukční deník. Bližší info se dozvíte v článku o sérii, takže to zde rozebírat nebudu...


Máte destrukční deník?

Karol

4 komentáře:

  1. Teším sa spolu s tebou...dostať knihu po ktorej si túžila, to je taký náááááááádherný pocit :D Som zvedavá na tvoje výtvory v denníku ;) A, čo je to ten swap? O tom som ešte v živote nepočula...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a denníček nemám, ale chcela by som :) Možno raz...

      Vymazat
    2. :D Již to mám rozplánované, takže vás všechny zahltím! :D
      Swap je balíček, na kterém se domluví dva lidé, kteří se ani nemusí znát. Napíšou si o sobě nějaké info, co by v balíčku chtěli atd. a navzájem si nakoupí věci za určitou hodnotu. A pak si je pošlou. Klade se často i velký důraz na belení a výzdobu balíčku. Jsou to takové malé vánoce. :D

      Vymazat
    3. To znie zaujímavo, ale asi by som sa bála, pretože osoba na druhom konci by mohla klamať a tak...ale nápad je to fajn ;)

      Vymazat