pátek 21. srpna 2015

Co jsem si přinesla z knihovny #6

Ahoj,
dneska se podíváme na další knihy, které jsem si vypůjčila v knihovně.




Vypůjčila jsem si 3 knížky, z toho jsem přečetla jen 2 jelikož u jedné byl takový problém, no podívejte se sami.



Toto je ta kniha, se kterou je problém a to ten, že toto je 10. díl z 10 - ti dílné série, tudíž ho číst nemůžu a ani nechci. Příště zkusím pohledat první díl a do této série se pustím. :)



Na tuto knihu jsem v knihovně již několikrát koukala a tentokrát jsem si ji konečně vypůjčila. Autorka má ještě několik dalších knih, které si plánuji také přečíst. :)

Počet stran: 228


Pak jsem se ještě šla podívat do oddělení pro dospělé, kde jinak vůbec nechodím. Vlastně nevím proč. Vybrala jsem si tam jednu knihu od České autorky.

Počet stran: 120


Četli jste některou z těchto knih?
Karol

Žádné komentáře:

Okomentovat