pátek 14. srpna 2015

Víkendový read-a-thon

Ahoj,
dnes tu jsem s dalším read-a-thonem, který opět pořádá Adéla W. z blogu Moje malá knihovna. Read-a-thon bude probíhat již tento víkend což znamená 15.8 - 16.8.



S výběrem knih to bylo velmi těžké, jelikož knihy, které mám doma koupené se začínají silně redukovat. Zbývají mi přečíst asi 4. (vím, že mi asi budete závidět, ale já jsem z toho opravdu zoufalá.. :( ) Do knihovny stavit nemůže, protože otevírací doba přes prázdniny je jen pondělí a čtvrtek...

Dočíst:






Toto je tedy ta kniha z městské knihovny. Jsem na 200. straně, takže bych ji měla během prvního dne dočíst, no uvidíme, jak se mi povede.



Kniha má 413 stran.









Přečíst:






A jelikož jsem si z mé knihovny opravdu žádnou knihu nemohla vybrat, tak jsem se rozhodla, že konečně přečtu knihu Kámen a flétna a to ještě není všechno od Hanse Bemmanna. Koupila jsem si ji zhruba 2 roky zpátky, protože stála 79 Kč. Snažila jsem se ji číst asi 4x, ale vždycky jsem skončila cca u 5. strany a nikdy již nepokračovala. Tentokrát ji prostě přečtu a tečka.


Kniha má 198 stran.









Je to tedy malý cíl, který bych mohla zvládnout i za den neustálého čtení, ale vím, že každý den budu na koupališti, kde moc času na čtení nebude. Pokud bych však měla cíl splněn opravdu brzo půjdu nejspíš vyloupit knihovnu k babičce. :D

Cílový počet přečtených stran je nejméně: 404 (to jsou výše zmíněné knihy) + možná něco přibude, pokud se vydám do babiččiny knihovny.


Kdo se k nám ještě přidá? Mrkněte na Adélin článek k tomuto read-a-thonu - zde.

Karol


2 komentáře: