úterý 21. července 2015

Co jsem si přinesla z knihovny #4

Ahoj,
před pár dny jsem se stavila do knihovny, vrátila vypůjčené knihy a půjčila si nové.




Nejdříve jsem zahlédla jednu knihu, kterou jsem si chtěla i koupit, ale rozhodla jsem se si ji jen vypůjčit.

Já nejsem neviditelná
Knihu jsem již přečetla, za pouhý den! Takže se můžete těšit brzo na recenzi. Rozměrově je menší, než jsem čekala a rychle se čte. Kniha je o dívce, která vezme svého bratra a společně se vydají z Anglie do New Yorku najít jejich tátu. (Takto to zní jako standartní klišé, ale vůbec to tak není!)
Stav čtení: - Přečteno -




Dále jsem strávila přes 15 minut prohledáváním všemožných sérií. Jakmile jsem nalezla nějakou, kterou bych chtěla, neměli první díl!! Když jsem se dívala asi na 15. sérii, tak jsem u toho měla vážně dobré výrazy, protože jsem již byla docela naštvaná.
Nakonec jsem spatřila jednu knihu, o které jsem četla, že se snad nikomu nelíbila. Ale bylo mi to jedno, protože jsem si nechtěla odnést jen jednu knihu, a tak jsem si ji prostě vzala. :D


Mayské proroctví - Christy Raedeke
Čte se velmi pomalu. Kniha je o dívce, která jede s rodiči na hrad, který zdědili. Najde tam opičáka, kterého pojmenuje Pan Papírek. Za svým pokojem najde tajnou komnatu a .... ( K tomu jsem se zatím dostala :D)
Jsem na: 67. straně / 318 stran



Jak tak koukám, tak anotace prozradily daleko víc, než jsem věděla. :D

Znáte tyto knihy?
Karol

4 komentáře:

  1. Obidve poznám len tak z videnia :D Ale veľmi ma zaujala tá prvá Já nejsem neviditelná...dúfam, že napíšeš recenziu...A Mayské proroctvo je mi tiež známe, ale to ma až tak neláka. Inak, fakt krásne úlovky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze 100% bude! :) Tak to o moc nepřicházíš..
      Děkuji moc!

      Vymazat
  2. Krásné úlovky, na neviditelnou si také v knihovně počkám, moc se těším na recenze! :)

    OdpovědětVymazat