úterý 28. července 2015

Co jsem si přinesla z knihovny #5

Ahoj,
díky read-a-thonu jsem dočetla druhu knihu (ze dvou), které jsem měla půjčené z knihovny. Včera jsem se tedy ráno rozhodla, že knihy vrátím a vypůjčím si nové. A že jsem tedy pochodila skvěle!!



13 Dnes zítra 30 - Christy Roberts
Měla by být na námět filmu. Je o dívce, která na své 13. narozeniny dostane od svého nejlepšího kamaráda prý kouzelný prášek, který splní její přání. Přeje si, aby jí bylo 30 a druhý den se opravdu probudí jako 30-ti letá. Najednou chce být zase 13-ti letá.
Knihu jsem včera ještě rozečetla, ale nedokázala jsem se do ní začíst a vlastně mě vůbec nebavila, takže jsem ji po asi 5-ti stranách odložila. Ani mi to nevadí, protože mi přijde, jako by mi pouhý název řekl úplně všechno. Recenzi tedy neočekávejte. (:D)




Nina - vycházející hvězda 
Autorka: Anne-Marie Pol
Série: Taneční střevíčky
Tato kniha je 1. asi z 10-ti dílné série. Je tenká, o baletu, tak proč ne, že? Je o Nině, která se chce stát slavnou baletkou a chodí do baletní školy. Najednou však přijde zásah od její nejlepší kamarádky, která chce přestoupit na jinou baletní školu. Co si Nina počne? (víc prozrazovat zatím nechci :D). Recenze tady bude co nejdřív - řekněme tak do týdne...



Elusion - Claudia Gabelová a Cheryl Klamová
Jak moc já ji chtěla... A ví to i moje mamka, což se moc nestává, že by věděla jakou knihu chci. Ale pokaždé, když jsem si objednávala nějakou knihu z e-shopu rozhodovala jsem se mezi třeba 6-ti a vždycky si koupila jinou, než tuto. Ani nevím proč.
Hrozně se na ni těším!



Šepotání - A. G. Howardová
Původně jsem tuto knihu vůbec nechtěla číst. Ale něco mě pořád naťukávalo jako: Přečti si mě..! Všude na ni byly recenze, dokonce mi k internetové objednávce přišla i záložka s motivem Šepotání, ale já jsem ji pořád nechtěla číst. V knihovně jsem si ji prostě vzala, dokonce jsem se rozhodla, že vrátím jednu knihu, kterou opravdu moc chtěla. Nevím, co to bylo, každopádně jsem na knihu najednou hrozně zvědavá.



V knihovně jsem se musela hodně držet. Teda jinak: V knihovně mě musela mamka hodně držet, protože jsem chtěla přes 7 knih. Takže mě donutila si vzít jen 4!!! Utrpení, no.. :D Každopádně v knihovně budu brzy zase. Hlavně mě ohromil výběr knih. Byly tam většinou novější knihy, které znám, dokonce oproti minule i 1. díly sérií!!! :D Musím tam brzo zpátky, ať mi je někdo nerozebere. :D

Znáte některou z těchto knih? Četli jste?
Karol

Žádné komentáře:

Okomentovat