pondělí 27. července 2015

Nedělní read-a-thon | Výsledky

Ahoj,
včera jsem se zúčastnila mého historicky prvního read-a-thonu. Můj článek o něm je zde. Najdete tam i způsob, jak jsem chtěla postupovat, ale nakonec to bylo stejně úplně jinak. :D




Jaký byl můj cíl?
Dočíst - Mayské proroctví - Zápas o osud lidstva - byla jsem na 94. straně
Rozečíst - Mezi láskou a smrtí

_________________________________________________________________________________

Postup:

6:25 Namísto plánovaných 7:50, vstávám ačkoliv velmi nechtěně v 6:25, kdy mě vzbudí ta nejméně podstatná SMS, kterou mi ještě k tomu omylem pošle babička a píše se v ní: Karolínka 7242. :D :D Spát se mi však již moc nechce. Do 6:35 jen tak ležím.

6:35 Jsem moc líná jít ke stolu pro Mayské proroctví a proto rozečítám Mezi láskou a smrtí, kterou mám hned vedle postele. Přestávám v 7:25, jdu si dát snídani a pak se nechtěně zaseknu ještě u televize u seriálu o dortech.

8:10 Vracím se ke čtení
8:20 Pokořím (teprve) 50. stranu Mezi láskou a smrtí. Zatím se mi kniha čte hodně pomalu a těžko držím pozornost. Proto ji na chvíli odkládám a jdu si dát sprchu, umýt se, najíst atd.

8:21 Vrhám se na Mayské proroctví. Včera večer jsem ještě četla, proto začínám od 94. strany. Ještě odběhnu oškrábat brambory k obědu.

12:00 Dávám si 20 minutovou přestávku na oběd.
12:20 Zase jdu číst Mayské proroctví, jsem již na 173. straně

13:35 Pokořila jsem 218. stranu z 318 stran.

18:02 Šťastně odkládám Mayské proroctví a jsem vážně hrdá. Přečteno. Dávám si jídelní pauzu. :D Vyřizuju taťkovi odpovědi na inzerát a dělám dalších 46132 věcí...

Pak se jdu jen podívat na počítač, na nové články a tak. No a tam trochu omylem u něj zůstanu následující dvě hodiny.

21:50 Zavírám počítač a jsem na sebe opravdu naštvaná, protože jsem mohla mít přečtených již xy stran. Ještě nám dovezou večeři - pizzu. Pak již jdu číst.

22:40 Jsem již unavená, rozhodnu se tedy skončit. Končím na 103. straně knihy Mezi láskou a smrtí.

22:15 Ležím v posteli a neustále něco dělám, píšu atd. na mobilu, nějak se mi zase nechce spát, ale do 5 minut usínám...

Celkové shrnutí:
Celkem jsem přečetla 327 stran. Což je podle mě dost pěkný výsledek na to, že jsem ještě dělala spoustu jiných věcí a jen nečetla. Mrzí mě ty dvě hodiny strávené na počítači, ale co se dá dělat... Mayské proroctví se navíc četlo hrozně pomalu - mělo malá písmenka. A u Mezi láskou a smrtí rychlost čtení také nebyla žádná sláva. Pro příště vím podle čeho vybírat knížky! :)


Jak jste dopadli v read-a-thonu vy? Co říkáte na můj výsledek?
Karol

6 komentářů:

  1. Ja to úplne chápem, ani ja keď je rad-a-thon tak nečítam v kuse a stále k niečomu odbieham :) Ale tvoj výsledok je naozaj pekný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to asi ani nejde jenom pořád číst, číst a číst. :D
      Děkuji moc!

      Vymazat
  2. Ty jo, na to, že jsi pořád odbíhala a dávala si pauzy, máš opravdu skvělý výsledek! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný výsledek :) Na Mayské proroctví jsem koukala v Levných knihách, ale nakonec jsem se rozhodla ho nekoupit, budeš psát recenzi?

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc! :)
    Určitě budu - měla by tu být do týdne. :)

    OdpovědětVymazat